będą - wyczaiłem myjkę z turbo sikawą tylko nie mogę dojechać - dzisiaj szczelę
Kontrolka ESP, błąd VAG, rozładowany akumulator
Zwiń
X
-
Kontrolka ESP, błąd VAG, rozładowany akumulator
Hej,
Mam do Was prośbę o pomoc w rozgryzieniu problemu. Ostatnio wyjechałem na urlop i po 10 dniach akumulator rozładowany był do zera, odpaliłem na kable i niby wszystko ok .
Ostatnio zauważyłem że zapala się czasami kontrolka ESP i po jakimś czasie gaśnie, czasami muszę wyłączyć silnik aby się jej pozbyć. Po podłączeniu do kompa dostaje takie błędy:
17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal
P1503 - 35-00 - -
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
01314 - Engine Control Module
013 - Check DTC Memory - Intermittent
Nie wiem czy to ma coś wspólnego ale na zapalonym silniku pod obciążeniem na klemach jest 13,7V , a na wyłączonym wpinając amperomierz szeregowo pokazuje 0,05 A. Nie wiem czy ma to jakiś wpływ na pojawiające się błędy i kontrolkę ESP ?
Mam też kilka błędów związanych z tylnymi drzwiami , nie otwierają się , czy wymiana zamka siłowego rozwiąże problemy ? Nie reaguje na pilota, klamką nie można otworzyć , wcześniej czasami się otwierały a teraz kaplica
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
01331 - Door Control Module; Driver Side (J386)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
01359 - Internal Central Locking Switch; Passenger Side (E198)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
01334 - Door Control Module; Rear Right (J398)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223)
27-00 - Implausible Signal
z góry dziękuję za odpowiedz
-
-
Ross-Tech Wiki:
17911/P1503 - Load signal from Alternator Term. DF: Range/Performance / Implausible Signal
Possible Causes
Alternator faulty
Voltage Regulator faulty
Wiring and/or connections faulty
Possible Solutions
Check / Replace Alternator
Check / Replace Voltage Regulator
Check wiring and connections
Check the fuse box that is in the battery tray, it might be burnt, the fuse or the complete plastic box (pretty common failure on Sharan because it carries so much electrical load). If so, change the complete fuse box, it is not too expensive fix if this is the cause.
Special Notes
When found on the BEW engine, check MVB 16, Field 1. In most cases values will be between 15% to 30% at idle. 0% could indicate a failed or incorrect alternator.
Sprawdź alternator, regulator napięcia, przewody. Pozostałe błędy pochodne od zbyt niskiego napięcia,// Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
------------------------------------------------------
Komentarz
-
Komentarz